Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Colby d.o.o. (thehouseofmarley.si)

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj napisane pogoje poslovanja, saj se z nadaljevanjem uporabe spletne trgovine in morebitnim opravljenim nakupom strinjate s celotnimi pogoji poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine thehouseofmarley.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Zakonom o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino thehouseofmarley.si upravlja podjetje:

Ime podjetja: Colby d.o.o. (v nadaljnjem besedilu "prodajalec")

Naslov: Ob Dravi 6, 2000 Maribor

Matična številka: 5721938000

ID za DDV: SI45877769

Zavezanec za DDV: DA

Elektronska pošta:  info@colby.si

Telefon: +386 (0)2 330 3300

Datum vpisa subjekta v sodni register: 23.03.1993

Zaporedna številka vpisa: 12184100

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Podjetje Colby d.o.o. se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronske trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala.

Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in podjetjem Colby d.o.o. v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

Kupca oz. uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

Elektronska trgovina je odprta 24 ur na dan, vsak dan. Zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov poslovanje preko naše elektronske trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si podjetje Colby d.o.o. pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani elektronske trgovine ali drugače omeji ali ustavi poslovanje elektronske trgovine.

Pogodbo je moč skleniti le v slovenskem jeziku.

Uporabnik spletne strani v zvezi z uporabo te strani nima nikakršnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva. Podjetje Colby d.o.o. ne zaračunava nobenih dodatnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva.

Podjetje Colby d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi elektronske trgovine ali za kakršnokoli škodo, povzročeno z izdelki, ali ki je v kakršnikoli zvezi z izdelki, kupljenimi v elektronski trgovini.

Dostopnost informacij

Colby d.o.o. zagotavlja, da bo kupcu še pred zavezo s pogodbo zagotovila naslednje informacije:

  • podatke o upravitelju spletne trgovine thehouseofmarley.si (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka, podatek o tem ali je zavezanec za DDV, transakcijski račun),
  • kontaktne podatke za hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem,
  • osnovne lastnosti izdelkov,
  • dostopnost izdelkov (trudimo se, da je za vse izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini tudi zaloga ali zagotovimo razumen dobavni rok),
  • pogoje dostave izdelkov ali izvršitev storitve (način, kraj in rok dostave),
  • končno ceno izdelka ali storitve, ki je jasno in nedvoumno določena jasno določene, vse cene že vsebujejo ustrezen davek na dodano vrednost,
  • možne načine plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop od pogodbe (nakupa), ki so opisani v pravicah do odstopa nakupa in vračila blaga, v skladu s 43.č ZVPot.
  • pojasnila glede odgovornosti prodajalca za stvarne napake
  • možnosti postopka s pritožbo in podatke o kontaktni osebi ali službi za podporo kupcem

Vrste uporabnikov

Z obiskom spletne trgovine thehouseofmarley.si  postanete obiskovalec, s potrjeno registracijo pa postanete član thehouseofmarley.si. Tako obiskovalec kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini thehouseofmarley.si.

Vsak obiskovalec lahko registracijo za člana thehouseofmarley.si opravi preko spleta. Ob registraciji v spletno trgovino thehouseofmarley.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo, ki je tajno in znano samo uporabniku. Uporabniško ime in geslo člana povezujeta z vnesenimi podatki. Član lahko kadarkoli dostopa in spreminja svoje podatke v nastavitvah računa, dolžan pa je zagotoviti da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on.

Ponudba izdelkov

Ponudba izdelkov v elektronski trgovini je v celoti objavljena v slovenskem jeziku in se pogosto spreminja, zato smo za lažjo prepoznavnost izdelke različno označili. Ponudba velja do objave novega cenika oz. spremembe cene.

Zadnji kosi. Ob vsakem izdelku najdemo podatek o trenutni zalogi. Ko se zaloga zniža na pet ali manj kosov se pojavi opozorilo ter odštevalnik zaloge.

Razprodano. Izdelek je razprodan, ni na zalogi v centralnem skladišču in nov rok dobave ni znan.

Načini plačila / plačilni pogoji 

Kupcu omogočamo naslednje načine plačila

  • z gotovino ob prevzemu – po povzetju; v plačilnih možnostih izberite opcijo »Plačilo po povzetju«. Za plačilo po povzetju kupcu NE zaračunavamo dodatnih stroškov. Znesek, ki ga mora kupec poravnati dostavni službi je enak, kot je izračunan ob zaključku obvezujočega naročila.
  • plačilo po predračunu; v plačilnih možnostih izberite opcijo »Basnčno nakazilo«. Ponudbo oz. predračun poravnate z nakazilom na račun upravitelja thehouseofmarley.si, Colby d.o.o.

Podatki za nakazilo:
IBAN: SI56 0287 8026 3495 958
Naziv: Colby d.o.o., Ob Dravi 6, 2000 Maribor
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek ter številko naročila
Referenca: SI00-številka naročila

  • s plačilnimi ali kreditnimi karticami MasterCard®, Visa, Visa Electron in American Express: v plačilnih možnostih izberete »Plačilo s kreditno kartico«. Plačilo s kreditnimi karticami poteka preko plačilnega sistems Stripe. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, zato je kupcu zagotovljena varnost pri plačevanju. Avtorizacija plačil se izvaja v realnem času.
  • Paypal: v plačilnih množnostih izberete »Plačilo s PayPal«. Plačilo s PayPal ali s plačilnimi karticami preko PayPal spletnega sistema omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za plačilo s PayPal ni potrebno ustvariti PayPal uporabniškega računa.

Pri posameznih naročilih si ponudnik izjemoma in iz utemeljenih razlogov pridržuje pravico zahtevati plačilo po predračunu, z nakazilom na račun ponudnika po ponudbi/predračunu (gre zlasti za primere preteklih negativnih izkušenj s konkretnim kupcem, ko naročil po dostavi ni prevzel, ko konkretni kupec evidentno in kontinuirano zlorablja pravice iz Zakona o varstvu potrošnikov, ko je kupec ponudniku ob odstopu od pogodbe vračal uničeno, poškodovano ali rabljeno blago, ko ima kupec v razmerju do ponudnika zapadle neplačane obveznosti, ipd.).

Prav tako lahko pride do sprememb kateregakoli plačilnega sistema brez posebne predhodne najave. Kupec je o vseh načinih plačila in o plačilnih pogojih seznanjen pred opravljenim nakupom, z opravljenim nakupom v spletni trgovini thehouseofmarley.si pa se z njimi strinja in v njih izrecno privoli.

Naročilo gre v postopek obdelave (vključno z odpremo) šele po prejemu celotnega plačila po ponudbi/predračunu.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
  • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
  • Po potrditvi naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

Cene in zaloga

Vse cene so izražene v EUR (€) in vsebujejo 22% DDV.

Cene se v spletni trgovini pogosto spreminjajo zato smo jih različno označili, vse ponudbe veljajo do objave novega cenika.

Redna cena

Za nakup neregistriranih uporabnikov (obiskovalcev) in članov thehouseofmarley.si velja ista redna cena. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Podjetje Colby d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Kljub trudu, da bi zagotovili točne in ažurne podatke, pa lahko pride do napačnega podatka o ceni ali pride do spremembe cene med obdelavo naročila. V takem primeru bo thehouseofmarley.si kupcu omogočila odstop od nakupa.

Vse cene veljajo po določenih pogojih plačil, ki so navedeni v Načini plačila in plačilni pogoji.

Akcijska cena

Akcijske cene so časovno omejene in veljajo ves čas trajanja akcije oziroma do razprodaje zalog. Vse akcijske cene so označene in veljajo tako za člane kot tudi za obiskovalce spletne trgovine thehouseofmarley.si.

Zaloga

Trudimo se, da so vsi izdelki, ki so objavljeni v spletni trgovini thehouseofmarley.si, tudi na zalogi. V kolikor se zgodi, da kakega izdelka nimamo zagotovimo razumni rok dobave.

Na spletni strani thehouseofmarley,si so v prikazu izdelka navedeni tudi ostali partnerji, kjer lahko opravite nakup. Klik na partnerjevo povezavo vas preusmeri na partnerjevo spletno stran, kjer lahko opravite nakup izdelka. Podatek o stanju zaloge je informativne narave.

Promocijske kode

Koda za popust oziroma promocijska koda kupcem omogoča ugodnosti pri nakupu v spletni trgovini thehouseofmarley.si. Kodo kupec najde v oglasnih sporočilih ali  elektronskih sporočilih spletne trgovine thehouseofmarley.si. Koda prinaša različne ugodnosti in popuste. Koda za popust je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali pa naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.

Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da se jo lahko uporabi le enkrat.

Kode za popust se ne seštevajo.

Uporaba promocijske kode:

Vrednost izdelkov v košarici mora biti vsaj en izdelek. V kolikor je na voljo promocijska koda v absolutnem znesku, mora vrednost izdelka presegati vrednost promocijske kode. Kupec, med postopkom nakupa, v polje »Promocijska koda«  vpiše kodo za popust in vnos potrdi s klikom na gumb »Uporabi«.

Ko kupec vpiše kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Kupec nadaljuje z običajnim postopkom nakupa.

Kombinacija različnih oblik ugodnosti znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.

Izdaja računa

Colby d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko spletne trgovine thehouseofmarley.si. Kupec znesek celotnega naročila plača podjetju Colby d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Račun je shranjen tudi na sedežu podjetja Colby d.o.o. Kupec prejme račun za vsako naročilo posebej.

Na računu je razvidna cena kupljenih izdelkov, DDV in vsi stroški v zvezi z nakupom.

 

Pred potrditvijo nakupa je kupec dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne bomo upoštevali.

Dostava in dobavni roki

Naročeno blago bo dostavljeno s pogodbenim partnerjem, Pošto Slovenije.

    Colby d.o.o. si pridružuje pravico izbrati drugo dostavno službo, v kolikor bi bilo naročilo tako učinkoviteje izvedeno.

    Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka in se obračunajo dodatno. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila (na računu prikazano ločeno). Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila.

    Kupec poštnino v višini 3,99 € krije sam, če je znesek nakupa nižji od 30,00 €, v nasprotnem primeru stroške poštnine krije podjetje Colby d.o.o..

    Dostava blaga naročenega v spletni trgovini thehouseofmarley.si je možna le na ozemlju Republike Slovenije.

    V kolikor je znesek nakupa višji od 30,00 € kupec prejme brezplačno poštnino. Ne glede na to, če uporabi kodo za popust in s tem se cena zniža pod 30,00 €. Potrebno je le najprej vnesti brezplačno dostavo in šele nato kodo za popust.

    Kdaj bom prejel naročeno blago? 

    Naročeno blago bo predvidoma odposlano v roku 24 ur od naročila in prejema plačila v primeru plačila po predračunu.

    Na dan naročila so odposlana vsa naročila plačana s plačilnimi karticami, PayPal ali v primeru plačila po povzetju, če je naročilo oddano do 17:30

    Pošta Slovenije paket dostavi naslednji delovni dan oz. najkasneje v roku treh delovnih dni (v času COVID-19 pandemije se to obdobje lahko podaljša do 6 delovnih dni). Naročila, oddana v soboto, nedeljo ali na praznik bodo odpremljena na prvi naslednji delovni dan (običajno v ponedeljek).

    Vsa naročila oddana na thehouseofmarley.si se odpošiljajo iz centralnega skladišča, ki se nahaja na naslovu Colby d.o.o., Ob Dravi 6, 2000 Maribor.

    Ali lahko pošljem izdelek tudi na drug naslov ali kot darilo? 

    Da. Izdelke lahko pošljete na katerikoli naslov znotraj ozemlja Republike Slovenije. V kolikor želite, da je prejemnik izbranih izdelkov ali storitev druga oseba kot naročnik oziroma plačnik naročila, pritisnite tipko "Pošlji na drug naslov” in v obrazec vnesite zahtevane podatke za naslov prejemnika. 

    Izdelke ali storitve je mogoče poslati na drug naslov izključno ob predpogoju, da je izbran način plačila v elektronski trgovini (s kreditno kartico, plačilo po predračunu, Paypal).

    Dobavni roki

    Dobavne roke, ki so objavljeni za izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah iz našega skladišča. Veljajo dobavni roki, ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila.

    Kljub trudu, da bi zagotovili točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen ali se spremeni med obdelavo naročila. V tem primeru ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

    Ponudnik ne odgovarja za morebitno podaljšanje dobavnega roka ali za nezmožnost dobave do katerih pride iz razlogov na strani tretjih oseb, iz razlogov na katere ponudnik nima vpliva, jih ne more predvideti ali preprečiti, v primeru višje sile, stavke pri ponudniku, prevozniku, dobavitelju ali drugih relevantnih organov, v primeru zaprtja državnih meja in posledičnih omejitev oz. ovir pri uvozu artiklov, naravnih in drugih nesreč ali dogodkov, ki onemogočajo ali ovirajo dobavo in dostavo naročenih artiklov.

    Reklamacije (stvarna napaka, garancija, poškodba)

    Garancija

    Kadar izdelek v garancijskem roku ne deluje brezhibno ali nima lastnostih, kot so navedene v garancijskem listu lahko kupec uveljavlja zahtevek iz naslova garancije. Garancija velja na območju Republike Slovenije.

    Proizvajalec oziroma uvoznik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka potrošniku. a blago, za katero je izdana garancija, mora prodajalec kupcu izročiti garancijski list z vsemi zakonsko predpisanimi podatki. Garancija dajalca garancije pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu. Pravice iz naslova garancije lahko kupec uveljavlja tudi proti prodajalcu.

    Garancijski rok se ne nanaša na programsko opremo! Iz garancije je izvzet tudi potrošni material, ki je podvržen stalni obrabi (trakovi, tonerji, tiskalniške glave, razvijalne enote, baterije,...). Izdelek, ki se pokvari v garancijski dobi, se popravi oz. zamenja najkasneje v roku 45 dni, v kolikor le-to ni mogoče, se na kupčevo zahtevo zamenja z novim in brezhibnim. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko pravnega odstavka 43.b člena.

    Garancija ne velja za potrošni material. Garancijo lahko uveljavite z originalnim računom ali s kopijo in garancijskim listom. Okvarjeno blago lahko dostavite na sedež upravitelja trgovine ali na pooblaščeni servis oz. servis naveden na garancijskem listu. 

    Ob vračilu v garancijo prosimo izpolnite obrazec in ga priložite ob vračilu izdelka na naslov Colby d.o.o.,Ob Dravi 6, 2000 Maribor.

    Garancija ne velja v primerih

    • če potrošnik ni ravnal v skladu z navodili za uporabo izdelka,
    • da je v izdelek posegala nepooblaščena oseba,
    • da je izdelek mehansko poškodovan,
    • če je okvara nastala zaradi izlitja baterij,
    • če je okvaro povzročilo izredno nihanje omrežne napetosti ali višja sila,
    • če gre za obrabo zaradi normalne uporabe
    • če gre za reklamacijo potrošnega materiala

    Stvarna napaka

    Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

    • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu v 24 MESECIH od prevzema blaga v kolikor obvesti prodajalca o napaki v roku dveh mesecev od ugotovitve napake. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. po 24 MESECIH od prevzema, prodajalec ne odgovarja več. Kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).

    Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

    Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana.

    Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

    Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči preko elektronske pošte servis@thehouseofmarley.si ali izpolnjen obrazec skupaj z izdelkom pošlje na naslov prodajalca. Prodajalec bo ustrezno napotil in informiral potrošnika o nadaljnjem postopku vračila.

    Poškodba

    V kolikor je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki je paket dostavila oz. pri ponudniku. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, zapakiran v embalaži, v kateri ste izdelek prejeli ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi prevozni ponudnik.

    Naročila (obveščanje o naročilih, preklic naročila)

    Postopek nakupa v spletni trgovini thehouseofmarley.si je:

    Izberete izdelek, ki ga želite kupiti in dodate v košarico s klikom na ikono “V košarico” ob izdelku. Izdelki so razvrščeni po kategorijah, poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika.

    V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko poljubno brišete (z gumbom “Odstrani”) oz. spreminjate količino. Ko ste dokončno oblikovali svoje naročilo zaključite nakup s pritiskom na gumb “K blagajni”. Če ste registrirani uporabnik, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji. Neregistrirani uporabniki izpolnijo obrazec kot obiskovalci, vpisati je potrebno ime in priimek, naslov za dostavo ter kontaktno telefonsko številko. Preverite, če je naslov naročnika pravilen.

    Za dostavo izberete Pošto Slovenije. Izberete še način plačila, pogoje dostave (glej zgoraj). Preden kliknete na gumb "Plačaj zdaj”, še enkrat preverite, če je seznam naročenih izdelkov pravilen, v kolikor imate kodo za popust jo pred potrditvijo plačila vnesite v za to predvideno okno. Po kliku na “Plačaj zdaj”, oddaji naročila, se vam bo prikazala stran s potrditvijo, da je bil nakup sprejet.

    V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče. Preklic naročila mora kupec poslati na naslov info@thehouseofmarley.si . V kolikor je bilo naročilo že odpremljeno iz skladišča, kupec zavrne sprejem pošiljke, prodajalec pa mora potrošniku takoj vrniti vsa opravljena plačila. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in, če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

    Ko je naročilo pripravljeno za odpremo vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali SMS sporočila.

    Možen je nakup v količinah, primernih za gospodinjstva.

    Informacije glede vračila blaga oz. odstopa od pogodbe so na voljo tukaj

    V primeru, da ponudnik iz kakršnegakoli razloga odstopi od pogodbe, vrne kupcu celotno kupnino z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

    Odveza odgovornosti

    Spletna trgovina thehouseofmarley.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani thehouseofmarley.si. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da thehouseofmarley.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. Zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov lahko povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani.

    V takem primeru, bo thehouseofmarley.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

    Colby d.o.o. ni odgovorno za občasno nedelovanje spletne trgovine thehouseofmarley.si.

    thehouseofmarley.si ne odgovarja za vsebino mnenj in komentarjev o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. thehouseofmarley.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. thehouseofmarley.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

    thehouseofmarley.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih thehouseofmarley.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

    Nakup za pravne osebe

    Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da izberete opcijo račun na podjetje.

    Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Pravnim ali fizičnem osebam, ki opravljajo pridobitno dejavnost omogočamo vračilo dobavljenega blaga v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

    Spletna trgovina thehouseofmarley.si pravnim osebam in fizičnem osebam, ki opravljajo pridobitno dejavnost omogoča naslednje načine plačila:

    • z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
    • z nakazilom na račun upravitelja Colby d.o.o. po ponudbi/predračunu
    • s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express)
    • PayPal

    *Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Colby d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja cena.

    Ocene, mnenja in komentarji

    Vse ocene, mnenja in komentarji oddani na spletni trgovini thehouseofmarley.si pripomorejo k boljši uporabniški izkušnji in predstavljajo vidik predstavitve produkta, ki potencialnemu kupcu podaja dodatne informacije in mu skuša pomagati pri nakupu optimalnega izdelka za njegove potrebe in zahteve. Mnenja, ocene in komentarji, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

    Možnost objave ocene, mnenja in komentarja je na voljo vsem uporabnikom spletne trgovine thehouseofmarley.si. Colby d.o.o. bo pred samo objavo ocene, mnenja ali komentarja, slednje pregledal in presodil ali ustrezajo kriterijem za objavo. Objavljene ne bodo ocene, mnenja, komentarji, ki so kakorkoli neprimerne ali žaljive ter tako ne predstavljajo konstruktivnega prispevka in ne koristijo ostalim uporabnikom spletne trgovine.

    S samo oddajo ocene, mnenja, komentarja se uporabnik v popolnosti strinja s pogoji uporabe in dovoljuje, da thehouseofmarley.si oceno, mnenje ali komentar časovno neomejeno uporablja v elektronskih in ostalih medijih ter vseh oglaševalskih kampanjah, kjer je to v interesu podjetja. Avtor podane ocene ali mnenja izjavlja, da je lastnik avtorskih pravic za podano mnenje in slednje neizključno in časovno neomejeno prenaša na Colby d.o.o.

    Pritožbe, spori in izvensodno reševanje sporov

    Spletna trgovina thehouseofmarley.si in njen upravnik podjetje Colby d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@thehouseofmarley.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

    Pristojno osebje v podjetju bo o pritožbi odločilo v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 15 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo. Podjetje bo poslalo odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke (v večini primerov na elektronski naslov). Stranka ima pravico na odgovor vložiti ugovor.

    Colby d.o.o. bo v roku 15 delovnih dni poslalo odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev podjetja dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri pristojnem sodišču.

    Colby d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Colby d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru se stranke dogovorijo, da bo spor reševalo stvarno in krajevno pristojno sodišče.

    Izvensodno reševanje potrošniških sporov

    Skladno z zakonskimi normativi, Colby d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

    Podjetje Colby d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino thehouseofmarley.si na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

    https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

    Pravno obvestilo / avtorske pravice

    Vse vsebine, ki so objavljene na straneh spletne trgovine thehouseofmarley.si so last podjetja Colby d.o.o. in/ali podjetij, katerih izdelke distributira podjetje Colby d.o.o.

    Spletna trgovina thehouseofmarley.si in vsi podatki, vsebina, slike izdelkov in grafike prikazane na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati, distribuirati, spreminjati, javno prikazovati, predvajati, uporabljati ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti. Vsa avtorska dela so zaščitena že z nastankom in jih ni potrebno posebej označevati.

    Pomoč, kontakt in dodatna vprašanja

    Če imate glede naše ponudbe ali uporabe spletne trgovine thehouseofmarley.si dodatna vprašanja ali pa potrebujete več informacij, je pomoč pri roki. Pišite nam na naslov thehouseofmarley.si ali nas pokličete na od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 na telefonsko številko +386 (0)2 330 3300

    Spletno trgovino thehouseofmarley.si ureja in je v lasti podjetja Colby d.o.o.:

    Sedež podjetja:

    Colby d.o.o.

    Ob Dravi 6

    2000 Maribor

    +386 (0)2 330 3300

    info@thehouseofmarley.si

    Kontakt za reklamacije:

    Colby d.o.o.

    Ob Dravi 6

    2000 Maribor

    +386 (0)2 330 3300

    servis@thehouseofmarley.si

    Kontakt za marketing:

    Colby d.o.o.

    Tržaška cesta 315

    1000 Ljubljana

    +386 (0)82 880 880

    marketing@thehouseofmarley.si

    Pogoji poslovanja veljajo od 15.8.2021